BLOGUM VE BEN



Herkese merhabalar, ilk blog yazımda öncelikle kısaca kendimi tanıtmak, blog yazmaya neden ve nasıl karar verdiğimden bahsetmek ve blogumda daha çok neler hakkında yazmak istediğimden bahsetmek istedim.

Ben Enes Demirci. Pamukkale Üniversitesi Biyomedikal Mühendisliği Bölümü mezunuyum. Kısacası şimdilik ülkemiz şartlarında lisanslı bir işsizim ne yazık ki :). Terazi burcuyum, gezmeyi, kamp yapmayı, dans edip enstrüman çalmayı çok severim. Hee bu arada dans etmeyi, enstrüman çalmayı vesair seviyorum dediysem de öyle aman aman ilgilenip profesyonellik derecesinde uğraşmıyorum yanlış olmasın. Çünkü biraz tez canlı ve maymun iştahlı bir halimde yok değil :). Çünkü bir süre keman, bir süre piyano, bir süre gitar çalıp bir süre de latin dans ile ilgilendiysem de bunları sonuna kadar götürüp tamamlamadım. Hep bazı şeyleri yarım bıraktım. Bunlar kimi zaman vakit bulamamaktan, kimi zaman da maddi engellerden ötürü gerçekleşti. Tabi biraz da bir şeyleri uzun süre düzenli olarak yapmaktan sıkılıyor olmamın etkisi de var :). Velhasılıkelam sanatla uğraşmayı seviyor ve bunlarla uğraşırken muhteşem bir mutluluk ve rahatlama hissediyorum kendimde. Sanatın dışında bilimi, matematiği, ve fiziği sever, bunlarla ilgili yeni bilgiler öğrenmekten zevk alırım. Kitap okumaya bayılırım. Kitap okumak hayatımın vazgeçilmez bir parçasıdır desem yanlış bir tabir olmaz açıkçası. Çünkü kitap okumak ben de bambaşka bir duygudur, o gün çok yoğun olsam bile bütün işimi bir kenara bırakır yine gün bitmeden mutlaka yarım saat bile olsa kitap okurum. Kitap okumadan bitirdiğim gün o güne dair eksik bir şeyler yapmışım hissiyatı taşıyacak şekilde kitap okumayı hayatına dahil etmiş biriyim. "Kitaplar benim bebeklerimdir :))."

Gel gelelim blog yazmaya neden ve nasıl karar verdiğim konusuna. Öncelikle çok önceden beridir içimden gelen bir yazma isteği hep olmuştur. Fakat bu isteğimi sürekli 'yok yazamam', 'nasıl becereceksin sende  yetenek yok ki' gibi türlü bahanelerle sürekli bir beceremem korkusu içerisinde erteledim durdum. Ta ki 'yeter bu kadar bence denemelisin, ne kaybedersin ki!' diyerek bu blogu açmaya karar verinceye kadar. Bu blogu açmaktaki ilk amacım bu işi başarıp başaramayacağımı görmek diyebiliriz aslında. Daha sonra ki amaçlarım arasında şunları sayabiliriz:
  • Bir şeyleri yazıya dökerek rahatlamak,
  • Öğrendiğim bilgileri başkalarıyla da paylaşmak,
  • Başkalarının fikir ve düşüncelerini almak ve bunlar doğrultusunda kendime yeni şeyler katmak,
  • Kitaplar hakkında yazı yazmak ve başkalarından öneriler almak vs. vs.
Bu nedenle bu blogumda yeri gelecek okuduğum bir kitap hakkında yazılar yazacak, dilim döndüğünce kitap hakkındaki görüşlerimi sizlerle paylaşacağım bir yazıyla sizlerin karşısına çıkarken, yeri gelecek internette gezinirken karşıma çıkan bilimle veya herhangi bir konuda bana ilginç gelen, bunu birileriyle paylaşmalıyım hissi uyandıran yeni bilgilerle ve kimi zaman da kafama takılan bir kitap veya bir konu hakkında kısacası herhangi bir şey hakkında yazarak sizlerin görüşlerini almak için karşınıza çıkacağım. Yani özetle; tek bir konu altında olmaktan uzak tutmaya çalışarak her türlü şey hakkında yazılar yazmaya çalışacağım bir blog olmasını arzu ediyorum.

Blogumun ilk yazısını daha fazla uzatmadan, sizleri de sıkmadan bugünlük bu kadar diyor ve buradan ayrılıyorum. Kendinize çok iyi bakın, sağlıcakla, hoşçakalın. Görüşmek üzere :).

Yorumlar

Popüler Yayınlar